måndag 21 januari 2013

Stjärnlösa nätter

För ett tag sedan gjordes ett boktips om boken "Stjärnlösa nätter" av Arkad Assad, här på bloggen. Efter det har Estetiska programmet med inriktningen estetik och media haft ett projektarbete på Mediegymnasiet, där de skulle göra ett bokomslag och en boktrailer om de romaner som valts ut. En av dessa romanerna var just "Stjärnlösa nätter".  Efter att trailern till den lagts ut på Youtube hörde författaren av sig och skrev:

”Det glädjer mig att en sån ung o duktig kille har lyckats gestalta en känsla som jag delar. Mycket bra, annars hade jag inte lagt upp den. Jag länkade hans namn till hans egna hemsida under inlägget på www.arkanasaad.se En annan rolig grej för honom att veta är att Norstedts har lagt upp hans video på deras sida. Så pass bra tyckte jag att den var…”

Jag vill av den anledningen dela med mig Max Shores film:



Kanske dags att läsa den?
Finns som både vanlig bok och e-bok. E-boken hittar du här: e-bok

Inga kommentarer: